Gyerekjátékok nyaraláshoz - Mi ezeket vittük magunkkal

Helló, Világ!
Végre újra nyaralunk! Végre újra külföldön nyaralunk, ám ennek is megvannak a maga hátrányai. Például az, hogy még akkor sem pakolhatjuk fel az egész házat, ha autóval utazunk - holott a kisfiam legszívesebben ezt tette volna, főleg, ami a játékokat illeti.

Tavaly kihagytuk a külföldi nyaralást és inkább itthon töltöttük el a szabadságunkat. Idén azonban kötöttem az ebet a karóhoz és ragaszkodtam hozzá, hogy újra tengerpartra menjünk. Mint mindig, most is az utolsó pillanatban kezdtünk kapkodni, hogy mi is legyen az úti cél, így persze sokkal nehezebb volt megfelelő helyen, megfelelő szállást találni. Erről szintén írhatnék egy bejegyzést, mert konkrétan káoszba fulladt a nyaralási tervünk az indulás előtti héten, s majdnem úgy alakult, hogy nem is megyünk sehova, ugyanis egymás után háromszor mondták vissza a horvát szállásainkat. Végül elengedtük a horvátokat, majd némi vívódás után Montenegró mellett döntöttünk, ahol viszonylag hamar találtunk is egy remek aparthotelt, így kezdődhetett az utazásra való felkészülés.

A nyaraláshoz is kell játék

Két évvel ezelőtt, amikor először utaztunk külföldre Dáviddal, kifejezetten sok időt töltöttem azzal, hogy kitaláljam, mit vigyünk magunkkal az útra , s a mai napig áldom az eszemet ezért, ugyanis ennek hála minimális nyűglődéssel és hisztivel ki tudtuk húzni a maratoni hosszú autós utazást. Most, hogy Dávid már nagyobb és jobban bírja a kocsikázást, kevésbé éreztem fontosnak az út közben történő szórakoztatását, azt viszont tudtam, hogy ha már a szálláson leszünk, szükségünk lesz néhány olyan játékra, amellyel le tudja kötni magát reggel, este vagy éppen a strandon, a medence mellett. Ugyanakkor nem akartam játékokkal megpakolni a kocsit, ezért okosan kellett választanom. S hogy mit vittünk végül magunkkal és hogyan váltak be az „utazós játékok”? Mutatom!

Rugalmas autópálya

Abban biztos voltam, hogy autókat vinnünk kell. Ez nálunk olyan, mint a levegő. Kell és kész! Dávid bárhol, bármikor eltologatja őket, így jól jöhetnek a strandon, a medencénél, de akár egy étteremben is. Igen ám, de mostanában a vonatsínek és társaik is nagyon mennek nála és amikor megkérdeztem Dávidot, mit szeretne hozni a nyaralásra, azonnal rávágta, hogy a síneket... Hadd ne mondjam, hogy ez a mission impossible kategória, mert a fából készül vonatpályánk baromi nehéz, nem mellesleg pedig irtó sok helyet foglal, így kellett egy alternatíva. Így jött a képbe a Waytoplay rugalmas autópályája!

Waytoplay rugalmas autópálya - www.comewithme.hu
Én nem is hallottam még róla, de amint megláttam, tudtam, hogy ez kell nekünk! A vékony kis gumilapok egymásba illeszthetőek és különféle kacskaringós utak vagy körforgalom is kialakítható belük. Játszhat a gyerkőc vele a szobában, de a partra vagy a medencézéshez is magatokkal vihetitek. Nekünk nagyon jól jött az utóbbinál, Dávidot ugyanis nem lehetett kirimánkodni a vízből, még akkor sem, amikor már lilult a szája. Viszont, amint elővettem ezt a pályát, azonnal kiugrott a medencéből, és míg az összerakással bíbelődött, szépen fel is melegedett.

Gyerekjáték utazáshoz - Come With Me Blog
A tippem egyébként az, hogy ne mutassátok meg az új játékokat a kicsiknek, csak a nyaraláskor húzzátok elő őket a tarsolyotokból, így ugyanis az új játék izgalma miatt egészen biztos, hogy leköti őket. (Mellékesen megjegyzem, hogy én is remekül elszórakoztam az autópályával, arról nem is beszélve, hogy a doboza simán befért a strandtáskámba – igaz súlya azért van)

Waytoplay rugalmas autópálya CWM

Autósszőnyeg és tároló egyben

A fiús anyukák biztosan tudják, hogy az autósszőnyeg alapfelszerelés a gyerekszobában. Nálunk sincs ez másképp, s természetesen ezt is vitte volna magával Dávid a nyaralásra. Én meg nagyon nem akartam egy szőnyeget hurcolni magunkkal, így ennek is megkerestem a praktikus, utazós változatát, illetve nem is nagyon kellett keresnem, mert már hónapok óta szemeztem a Play&Go letisztul és igazán dizájnos, textilből készült játszószőnyegével, csak éppen vacilláltam, érdemes-e megvenni otthonra. Az utazáshoz azonban tökéletesen passzolt, hiszen amellett, hogy kiváltotta a vastag és nagy autósszőnyegünket, ráadásként a széleibe egy zsinór van varrva, s ha ezt összehúzzuk, akkor egy bugyorrá változik az egész.

Play&Go játéktároló - Come With Me Blog

Dávidnak ez is nagyon tetszett, konkrétan a szállásunk nappalijába egész nap ki volt terítve az új kis szerzeménye, este pedig csak egy mozdulatba került, hogy játékostól, autóstól, közlekedési táblástól összepakoljam az egészet. Terveim szerint a partra is kivittük volna, de annyira kis szép, hogy sajnáltam volna összehomokozni és összepiszkolni, így maradt benti játék. Természetesen nemcsak autós változata létezik, hanem bálnás, térképes, parkos és még sorolhatnám, így bárki megtalálhatja a neki tetsző típust.

Play&Go autósszönyeg és játéktároló zsák - www.comewithme.hu

Letörölhető színező

Dávid nem egy nagy rajzmester, valószínűleg azért sem, mert egyszerűen nincs türelme a pepecseléshez, meg különben is állandóan jön, megy, mozog. Viszont, ha éppen olyan a kedve, akkor mostanában szívesen leül színezni, firkálgatni – ilyenkor viszont visszatérő probléma, hogy ha valamit elront, akkor totálisan kiborul. Így szinte már félve adok a kezébe filcet vagy színes ceruzát, mert szinte garantált a hiszti a harmadik tollvonás után. Na, de erre is találtam megoldást! Nem is akármilyet!

Hellomywall Padlopi - Come With Me Blog

A Hellomywall Padlopi letörölhető színezője egyszerűen zseniális! Sokáig gondolkodtam, melyik típust válasszam – mert ebből is van autós, bogaras, dínós, de még falra ragasztható is -, de végül a Budapest látképe mellett döntöttem, Dáviddal ugyanis sokat járjuk a várost és szépen felismeri a Parlamentet, Halászbástyát és társait, így arra jutottam, ne csak szórakozzunk, tanuljunk is a színezés alatt. Az egyik este, vacsora előtt mutattam meg neki az új szerzeményt, amely nagyon tetszett neki. Azonnal el is kezdte színezni, és ahogyan az lenni szokott, cirka 5 másodperc után jött az elégedetlenkedés, hogy kiment a vonalak közül. Ám mielőtt elharapózott volna rajta a kétségbeesés, jöttem egy vizes szivaccsal, letöröltem a kritikus területet és már kezdhette is újra az alkotást. Hát, mit ne mondjak, a szava is elállt és meg is feledkezett azonnal a bánatáról! Én meg elégedetten hátba veregettem magam gondolatban... Egyébként ez is egy olyan játék, amely az egész családot elszórakoztatja, ha kell, mert egyszerre többen is színezhetünk. Mi szerintem legalább fél órán át pepecseltünk vele és felért egy relaxációval.

Hellomywall letörölhető színező - www.comewithme.hu

Szóval idén ezekkel az újdonságokkal vágtunk neki a nyaralásnak, a tavalyiakról pedig a Vége van a nyárnak – 2. rész: úton-útfélen bejegyzésben olvashatsz, hátha ott is akad néhány hasznos tanács.

Utóirat: Az idei játékokat a www.csacskamacskamesebolt.hu oldaláról néztem ki és bevallom, hogy ajándékba kaptam őket. Mint láthatjátok, eddig nem reklámoztam, csak és kizárólag ajánlottam, ami azt jelenti, hogy semmit nem kaptam ingyen, semmilyen bejegyzésért nem fizettek nekem, annak ellenére, hogy többen is megkerestek már együttműködéssel. Én azonban sem a blogot, sem a lelkemet nem akartam eladni, s ez a jövőben is így lesz! Mielőtt elfogadtam Kató felkérését – aki egyébként nem idegen, hanem vannak közös barátaink - megnéztem a webshopot. Ha nem találtam volna olyan játékokat, amelyek tetszettek volna, akkor erre sem bólintottam volna rá. Viszont az a szerencsés helyzet állt fenn, hogy a játszószőnyeget már hónapokkal korábban kinéztem és meg is akartam venni az útra, az autópályába meg konkrétan beleszerettem, sőt jó színezőt is ezer éve kerestem – tehát mindent megtaláltam itt, amit eleve akartam. Azt hiszem, ezt hívják a sors kezének :D Ígérem, hogy továbbra sem fogok fűt-fát reklámozni, ám ezután is szívesen ajánlok olyan dolgokat, amelyeket szeretek és amelyek beváltak nálam.